وبلاگ علمی، آموزشی، و پژوهشی دکتر حسن خانی

این وبلاگ برای اطلاع رسانی آموزشی، پژوهشی و ارائه خدمات علمی به دانش پژوهان ارجمند پدید آمده است.

وبلاگ علمی، آموزشی، و پژوهشی دکتر حسن خانی

این وبلاگ برای اطلاع رسانی آموزشی، پژوهشی و ارائه خدمات علمی به دانش پژوهان ارجمند پدید آمده است.

وبلاگ علمی، آموزشی، و پژوهشی دکتر حسن خانی
این وبلاگ برای اطلاع رسانی آموزشی، پژوهشی و ارائه خدمات علمی به دانشجویان و دانش پژوهان گرامی به ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی مهندسی برق دانشگاه صنعتی قوچان پدید آمده است.

با سلام و احترام،

۱- حتما اشتباهاتی که شما یا دوستانتان در آزمون های مدارهای الکتریکی ۱ انجام داده اند را در مطلب فرستاده شده با عنوان «اشتباهات رایج دانشجویان در آزمون های مدار الکتریکی ۱» ملاحظه نمایید.

۲- آزمون پایان دوره روز دوشنبه ۱۰ تیرماه ساعت ۲ بعد از ظهر می باشد لطفا برای کسب نمره بهتر در آزمون و سازگاری یافتن با محیط برگزاری آزمون حتما ۱۵ دقیقه قبل از شروع آزمون در دانشگاه حضور داشته باشید.

۳- لطفا در صورت امکان یک ماشین حساب دارای قابلیت محاسبات مختلط با خود همراه داشته باشید.

۴- حتما شب آزمون خواب کافی داشته باشید زیرا کم خوابی روی عملکرد مناسب مغز اثر منفی گذاشته و ضریب هوشی را کاهش می دهد.

شاد و پیروز باشید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۸

نظرات  (۱)

ممنون از این همه نگاه تیز. خوب اینو تو کلاس ها می گفتید. نوش دارو بعد از مرگ سهراب. اگر دانشجو بلد نبود مقصر شمایید. فقط بلدید اشتباه بگیرید تا اینه اشتباهات رو درست کنیید
پاسخ:
با سلام و احترام،
خواهش می کنم دوست عزیزم. واقعا خود من هم از اینکه تعداد زیادی از دانشجویان نمرات کمی گرفتند و حتی نتوانستند درس را قبول شوند چند روز حال خوبی نداشتم و الان هم ناراحت هستم. حضور دانشجو در کلیه جلسات باعث می شود مطلب برایش جا بیافتد. من این نکات را گفته بودم ولی دانشجویی که حتی پرسش کتبی آزمون را با دقت نمی خواند می خواهید گفته شفاهی من در جلسات را آن هم جلساتی که بیشتر وقتها یک در میان شرکت می کرده به خاطر داشته باشد. خیلی از دانشجویان متاسفانه غیبت هایشان زیاد بود و بعضی از این مطالب را از دست دادند که در نهایت به ضررشان تمام شد. این نکات را دو سه روز قبل از آزمون در وبلاگم گذاشتم و اطلاع رسانی هم کردم. چون به موضوع مسلط هستم اشکالات را می بینم. شما دوست بزرگوار هم اگر با حل تمرین های متنوع تسلطتان زیاد شود اصلا اشتباه نمی نویسید که کسی بخواهد از شما دانشجوی عزیز اشتباه بگیرد و آنجاست که باید به شما بگویند استاد تا اشتباه دیگران را ببینید و برای رفع آنها اقدام کنید. اگر خدایی نکرده این اشتباهات را در محیط کار و عمل مرتکب شوید پاک کن و غلط گیر نیست که آنها را درست کنید و ممکن است جان خود و دیگران را به خطر بیاندازید. خودتان را جای من بگذارید، من باید پاسخگوی مهر تاییدی باشم که بر اطلاعات دانشجو در درسی که با من گذرانده است زده ام. من حتی وقت خودم را صرف طراحی پرسش و تصحیح برگه های آزمون میان دوره سوم کردم تا دانشجویان نمره بهتری بگیرند. خیلی از دانشجویان تمرین های مهم سه هفته آخر را تحویل ندادند و به همین دلیل شد آنچه نباید می شد.
شاد و پیروز باشید.
شاد و پیروز باشید. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی