وبلاگ علمی، آموزشی، و پژوهشی دکتر حسن خانی

این وبلاگ برای اطلاع رسانی آموزشی، پژوهشی و ارائه خدمات علمی به دانش پژوهان ارجمند پدید آمده است.

وبلاگ علمی، آموزشی، و پژوهشی دکتر حسن خانی

این وبلاگ برای اطلاع رسانی آموزشی، پژوهشی و ارائه خدمات علمی به دانش پژوهان ارجمند پدید آمده است.

وبلاگ علمی، آموزشی، و پژوهشی دکتر حسن خانی
این وبلاگ برای اطلاع رسانی آموزشی، پژوهشی و ارائه خدمات علمی به دانشجویان و دانش پژوهان گرامی به ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی مهندسی برق دانشگاه صنعتی قوچان پدید آمده است.

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

با سلام

لطفا سری هفتم تمرین های درس مدارهای الکتریکی 1 را از اینجا دریافت نمایید. یک نسخه از این تمرین ها به چاپ و تکثیر دانشگاه نیز تحویل داده شده است. این سری از تمرینها نیاز به تحویل ندارد و فقط برای آشنایی دانشجویان محترم با نمونه سوالات امتحانی طراحی شده است. لطفا حتما این تمرین ها را حل نمایید. تحویل این تمرین ها نمره مثبت دارد و زمان تحویل آنها تا چهارشنبه ساعت 5 بعد از ظهر می باشد.

موفق باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۴۹
حسن خانی

با سلام

تکلیف سری هفتم درس زبان تخصصی، انجام Task 5 در صفحه 34 با استفاده از بخش Language Study در همین صفحه، ترجمه Task 6 صفحه 35، ترجمه Task 2 صفحه 42، انجام Task 6 در صفحه 49 با استفاده از توضیحات صفحه قبل و انجام Task 7 صفحه 49 است. زمان تحویل تکلیف این سری، چهارشنبه 30 اردیبهشت رأس ساعت 14 می باشد. در کلاس از هر یک از دانشجویان محترم ترجمه و انجام قسمتی از تمرین های قبلی و جدید خواسته خواهد شد که به عنوان فعالیت کلاسی منظور می شود. لذا تمام لغات و معانی آنها و پاسخ درست تمرین ها را حتما قبل از جلسه فراگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۳۴
حسن خانی

با سلام

تکلیف سری ششم درس زبان تخصصی، ترجمه Task 1 و  Task 6 از درس 4 و انجام سایر Task های این درس می باشد. زمان تحویل تکلیف سری ششم، چهارشنبه 23 اردیبهشت رأس ساعت 14 می باشد. در کلاس از هر یک از دانشجویان محترم ترجمه و انجام قسمتی از تمرین های قبلی و جدید خواسته خواهد شد که به عنوان فعالیت کلاسی منظور می شود. لذا تمام لغات و معانی آنها و پاسخ درست تمرین ها را حتما قبل از جلسه فراگیرید. از دانشجویان محترمی که در این جلسه فصلهای 2، 3 و قسمت اول فصل 4 کتاب تحلیل مهندسی مدار را ارائه می کنند درخواست می شود تا قبل از ساعت 14 نیسبت به آماده سازی پروژکتور و فایلها برای ارائه اقدام نمایند تا در وقت کلاس صرف جویی گردد. سپاسگزارم.

همواره پیروز و سربلند باشید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۳۳
حسن خانی

با سلام

لطفا سری ششم تمرین های درس مدارهای الکتریکی 1 را از اینجا دریافت نمایید. زمان تحویل این سری از تمرینها راس ساعت دوم می باشد.

موفق باشید.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۱۸
حسن خانی

با سلام

تکلیف سری پنجم درس زبان تخصصی، ترجمه صفحات 24 و 25 مرجع اصلی درس و پاسخگویی به پرسش های این صفحات می باشد. زمان تحویل تکلیف سری چهارم، چهارشنبه 16 اردیبهشت رأس ساعت 14 می باشد. در کلاس از هر یک از دانشجویان محترم ترجمه و انجام قسمتی از تمرین های قبلی و جدید خواسته خواهد شد که به عنوان فعالیت کلاسی منظور می شود. لذا تمام لغات و معانی آنها و پاسخ درست تمرین ها را حتما قبل از جلسه فراگیرید.

همواره پیروز و سربلند باشید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۵۲
حسن خانی